(Android) Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games øge udholdenhed hack
Feb 19, 2022 6:47:17 GMT -5
Post by rivivicende on Feb 19, 2022 6:47:17 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øge udholdenhed hack ▞▞▞
▞▞▞ Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Det bliver ved med at sparke mig ud af spillet efter hvert niveau, jeg laver
Fantastisk spil! I modsætning til andre spil er intet gemt bag en betalingsmur. Energiforbruget er valgfrit, så der er ingen grænser for, hvor mange niveauer du kan spille, og valutaerne i spillet er nemme nok at finde til, at du kan komme igennem hele spillet uden at føle, at du skal bruge penge. Min eneste advarsel er, at dette spil er MEGET højt tempo, sandsynligvis ikke for folk, der leder efter en mere afslappet oplevelse. Bortset fra det er dette bestemt et lysende eksempel på, hvad telefonspil bør være!
Jeg nød dette spil for det 1 niveau, som jeg kan spille, før det automatisk lukker efter hvert niveau. Meget frustrerende, så derfor afinstallerer jeg.
Spillet er fantastisk og godt lavet. Grafikken er fantastisk, og jeg elsker karaktererne på grund af deres glatte minihandlinger. Men det har nogle problemer .. langsom indlæsning og nogle gange går spillet ned. det halter også, når du serverer eliksirer til kunderne. Min telefons ydeevne på spil er god, fordi den har 3 GB RAM. Jeg ved ikke, hvilken der er problemet, hvis det er spillet eller min telefon.
Fejl i Mana-baren. Den genopfylder ikke.
Jeg kan godt lide spillet, men det halter MEGET! Ret venligst.
Jeg synes, at spillet faktisk er rigtig godt lavet, og jeg nød det virkelig, men da jeg er underlig, slettede jeg det, og et par minutter efter downloadede jeg spillet igen og loggede ind på min konto, og det bliver ved med at lave niveau 2 igen og igen uanset hvor mange gange jeg nulstiller min telefon eller slukker, så ser det ud til, at jeg bliver nødt til at slette det og downloade det igen😔
Jeg har spillet det første spil før, men dette spil er kun sjovt ved den første tynde efter niveau 30, det bliver hårdt og kedeligt, og hvem du end skal spille det indtil niveau 40 for at låse op for den næste restaurant. hvem kan det ordnes? Bare gør den næste restaurant låst op i lv 30.. så er du fri til at komme tilbage og spille resten af banerne senere.og tak for det hårde arbejde 💖
Spillet bliver ved med at gå ned, når det forsøger at indlæse. Afinstallation og geninstallation virker ikke. Jeg er knap på niveau 5 Crashing er stoppet, men spillet holdt ikke min opmærksomhed som andre madlavningsspil
Dette er et godt spil, der ikke sluger dig for penge, og selv del 1 er værd at spille. Dette spil har mere variation i dets gåder end det første. En lidt frustrerende ting ville være, når en spilbar annonce ikke indlæses korrekt, det gør den ude af stand til at få annoncebonusser, medmindre du nulstiller spillet. Jeg vil også gerne have, at farverne på eliksirerne i det første område er mere fede, hvis det er muligt. Når lånere anmoder om eliksirer, bliver jeg nogle gange blandet, når rød og orange er på dobbeltdrikken.
Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games Žaid. automat. bbd
Jeg elsker dette spil meget. Men når jeg når det næste niveau, sidder det fast og jeg kan ikke spille, afinstallerer jeg det allerede, og jeg downloadede det igen, men stadig når jeg når næste niveau, sidder det fast Plssss fix det
Efter et stykke tid bliver dette spil så svært, at du umuligt kan klare et niveau. Du skal trække alt til kunden, mens kundens tålmodighedsniveau er så lavt. For hårdt
Somewhere - The Vault Papers Пригодницькі gvvs
Det er allerede rettet, jeg afinstallerede spillet og geninstallerede det. Jeg har ikke spillet det i lang tid, derfor er det buggy.
Det er sjovt, når det virker, hvilket måske er halvdelen af tiden. Det fryser for det meste bare og/eller går ned. Jeg afinstallerede efter en dag.
Det er ikke godt meget meget meget meget svært kun 100 sekunder og skal gøre 33 niveau det er ikke afsluttet endnu kan du venligst gøre det nemt
Temmelig laggy, hvilket forstærkes af hvor rodet legeområdet er. Det føles lidt som om, de gik efter "mere" i stedet for "bedre". Jeg nyder nogle af de nye elementer, såsom arbejderne og opgraderingskunderne, men foretrækker stadig meget den originale arbejdsstation i det første spil.
EDIT: Godt spil. Ok, så det problem, jeg havde, ser ud til at være løst, men en ny har taget dens plads. Jeg har lige fået opdateret mit spil (telefonerne har været ude af plads i et stykke tid) og crimsonpass og drywinds eller hvad der overhovedet ikke vises på kortet i spillet. Jeg ved, at jeg har meget at gøre for at låse dem op, men hvorfor vises de ikke engang på kortet. Jeg får det indtryk, at andre spillere kan få adgang til/se dem, hvorfor kan jeg i det mindste ikke se dem på kortet?
Fantastisk spil, endnu sjovere end det første. Endless-tilstanden er nok min favorit tilføjelse. Hvis du kan lide spil som Diner Dash, hvor du driver din egen virksomhed, så er dette spillet for dig. Det lider ikke af nær så mange faldgruber som de fleste f2p-spil på Google Play.Det eneste problem, jeg har haft, er den manglende evne til at slå det "anbefalede" banner fra på varer, du kan købe, hvilket selv som barn ville have følt mig lidt for håndholdt for mig.
Niveau 21 eversand sumthing fik fejl.. Jeg kan ikke fortsætte, da fuglen ikke dukkede op.. farvel spil
Jeg nyder virkelig dette spil, mere forbedring fra Potion Punch 1.... Håber dette bliver mere opdateret! ANBEFALES TIL ALLE! 🎉🤭😘
Dette spil er fantastisk. Jeg elsker kunststilen. Jeg elsker mekanikken. Det skriger virkelig, at udviklerne kunne lide lignende spil, men så besluttede at gøre dele af det bedre. Den måde, hvorpå energisystemet bare tæller for de helte, du ansætter, er genialt på den måde, du kan slibe, hvis du vil, og niveauere din værtshus så meget, du vil. Det gør det bare nemmere, hvis du har disse mennesker til at hjælpe. At komme op i niveau er sjovt. De forskellige ting, du låser op, er sjove. Dette spil er et mesterværk, og jeg kan ikke vente på mere
Spillet er sjovt og udfordrende på en god måde. Desværre går spillet ned efter hvert andet eller tredje niveau. Det gør det frustrerende, men det ser i det mindste ikke ud til, at jeg mister fremskridt eller skal lave noget om.
LØS FLASKERNES LAYOUT, de skal være ved siden af hinanden, IKKE OVER HINANDEN, spillet kan ikke spilles, som det er
Forbedret fra den første, MEN det er også meget sværere end den første, hvilket får mig til at tro, at de vil have dig til at foretage disse mikrotransaktioner. Jeg er i øjeblikket på et niveau, som jeg ikke kan slå, og hver gang jeg ser på målene for niveauet, og jeg ved bare ikke, hvordan jeg skal nå dem. Dette spil er også energibaseret, så du kan ikke bare spille hele dagen fra den første. Det er sjovere end den første, men det er bestemt mere lønnet at spille (det er rigtigt ikke at betale for at vinde, bare for at spille)
Ikke så spændende som det ser ud til.. ingen hurtig trykhandling..
Et virkelig attraktivt spil med en god balance mellem sjovt og udfordrende. Absolut ingen obligatoriske annoncer og ingen energiomkostninger til at spille baner, hvis du arbejder uden en helt - ædelstene kan købes, men de er lige så nemme at samle gratis ved at udføre quests og afslutte niveauer. Jeg har sunket næsten 20 timer ind i dette spil, og jeg har allerede bare spillet det her og der i min fritid, og det er stadig ikke blevet kedeligt. Det er utroligt velafbalanceret, og jeg ser frem til at se, hvad udviklerne finder på til det næste område.
Jeg afinstallerede og installerede 4 gange, og det viser mig stadig en sort skærm, når jeg åbner den. Virker slet ikke. download ikke. spild af tid.
Sjovt hurtigt bestået. Ville ønske, at arbejder-tingene ville blive indlæst hurtigere
Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games Arkādes spēles ooy
Spil snyder dig for guld. Nogle niveauer er umulige uden at opgradere, men det fortæller dig ikke på forhånd, at det er umuligt. Du kan få 99% af niveauet fuldført, men få nul belønning. Du bør få det guld, du tjener på et niveau, selvom du fejler, så du kan opgradere og derefter fuldføre niveauet næste gang.
Kunst er sød, og gameplayet er enkelt. Jeg vil foreslå at tilføje lidt mere pusterum mellem lånere, når de er på højere niveauer. Det er ekstremt stressende, når der ikke engang er 2 sekunder inde i niveauet, og du allerede har 4 lånere, alle med 3 komplicerede ordrer hver. Bortset fra denne klage synes spillet fint for mig.
Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games Árkádjátékok lcy
Jeg elsker virkelig spillet. Kunsten er sød, dialogen er god, der sker lige den rigtige mængde ting på én gang (indtil videre er der kun kommet et lille stykke vej igennem). MEN. Jeg kan bare ikke håndtere forsinkelsen. Jeg kan klare de lange indlæsningstider - næsten - men det forsinkelse gør det til en opgave at spille. Jeg vil beholde det downloadet et stykke tid - jeg håber, at der er en opdatering, som løser problemet. Jeg beholder det kun for det håb.
Elskede den første, den anden er fantastisk indtil videre. Jeg har lige fået det i dag, og nogle gange bliver mit spil ved med at fryse under indlæsning, men jeg kan bare starte spillet igen, og vi er alle sammen i orden.
Spillet er rigtig godt. Men hvorfor er det så laggy, selvom grafikken ikke er så høj? Selv da jeg vendte spillet til batterisparetilstand, gik det ned i spillet!!!!!!!!!!
Super fantastisk. Søde karakterer, historie, vittigheder og det skubber ikke tilføjelser i dit ansigt non-stop. Du kan mærke, at udviklerne lægger en masse kærlighed og arbejde i det, det er bare smukt udført, og jeg kan varmt anbefale det. Det er lavet til at blive nydt, ikke som de andre minispil af candy crush-typen, der drukner dig i tilføjelser og konstant beder dig om at købe ting med ægte valuta. Elsker, elsker, elsker det! ♡
Det ville være bedre, hvis den altid gjorde, hvad den skulle. Jeg er på niveau 10, og det vil ikke klare den blå position!
Jeg var ikke i stand til at spille. Indlæsningen stopper ved 30 %.
Jeg spillede den første version, og jeg var allerede en stor fan. Denne nye er endnu mere udfordrende og ret sjov. Det er fedt, at det genopfylder Mana'en, hver gang du kommer tilbage. Jeg kan godt lide, at karaktererne også får opgraderinger. Plus du får magiske arbejdere, der hjælper dig i niveauerne. Tak for at designe et fremragende spil. Forts. Jeg ændrede det til 4 stjerner, fordi billedkvaliteten faldt, efter jeg var færdig med den første opgave.
Jeg kunne godt lide dette spil siden da, men da I lavede en ændring på 1st World (Peakwood Potion) med hensyn til designet og farven på eliksirerne. Før var det ret nemt at genkende farverne, men nu har du tilføjet linjer og prikker til det, og det gør spillet forfærdeligt og sårende for spillernes/spillernes øjne! Bare bring det tilbage som før!