Post by rivivicende on Feb 19, 2022 7:08:28 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Teacher Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Teacher Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod glitch-nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Teacher Simulator 2022 version ▞▞▞
Det är ett bra spel. Men så många annonser. 👍
Jag kommer att ge detta fyra stjärnor ... eftersom det finns så många annonser ... Intressant spel förresten ..
Det är verkligen ett bra spel för barn jag gillar det så mycket ✨💖✨💖😘😍
Det är lite tråkigt att du behöver riktiga pengar så det finns inget tillägg där alltid Ann lägga till ...
Jag svär, DETTA ÄR RIGGAT. Varje gång den visar alternativen "x2" och "fortsätt" trycker jag på fortsätt men det står "hej, du tryckte på x2-knappen så jag ska SPELA EN ADD." Lägger till i slutet av varje klass, lägger till var 5:e sekund är inte okej. SPELA PÅ FLYGLÄGE
Teacher Simulator Казуални ixtl
Det här är så trevligt jag älskar det här spelet och jag gillar det här spelet den här sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo bra och perfekt
Den här appen var rolig, den var fantastisk, den är rolig att spela, du kan ändra din outfits karaktär men det är inte därför jag gav en 2 stjärna, tilläggen är omöjliga att bli av med, du måste betala och tilläggen spelas upp varenda gång tid när du avslutar en nivå och det är så irriterande snälla bli av med apparna att stänga av din WiFi hjälper inte snälla fixa situationen och jag kommer att ge en 5 stjärna 💙🥰
Det är roligt men för mycket reklam som irriterar mig för mycket så det är inte rättvist
Den är lite laggig men överlag är den bra och det finns z många tillägg
Riktigt roligt spel att spela om du har tråkigt så testa det om du vet att någon har sett det förut Men jag gillar det inte om det har många annonser lol
När du behöver det rätta svaret måste du titta på en annons, ditt spelande är repetitivt och en ko är inte rosa pennorna är meningslösa, det är bara att välja en unik spelgenre
För att uttrycka det enkelt, spelet är intetsägande. Det finns för många annonser, frågorna är inte alls utmanande och det engagerar inte det minsta.
Bra spel men oändliga reklam
GG
För många annonser 👎förlåt men det är ett nej för mig
Bra spel jag gillar det
Det här spelet är roligt, men det är rasistiskt. Varje gång jag försöker fånga fuskare är alla fuskare svarta. Det är också samma sak för övervakning av hallarna. De första 2 personerna är vita och de har alla bra rapporter. Men när jag kommer till slutet av hallen är den som blir mobbad vit, då är den som mobbar svart. Om du är emot rasism kanske du inte vill skaffa den här appen.
Jaja, grafiken är snygg, jag vet inte varför en lärare ska övervaka salarna, och jag vet inte när ritning blev ett betyg, OCH VARFÖR FÅR MAN ELEKTROKUTERA BARN?! Alla trodde att det var ett virtuellt spel, det kan bli löjligt ibland, lol men jag vet att du anstränger dig för det här så jag kommer inte att döma.
Detta har kommit till den punkt där du tittar på annonser för att använda rätt svar. Allvarligt?
Är bra i alla men gillar verkligen alla annonser Lägg sedan till pappa utan anledning Varför jag ger den 3 vid 10
Kul!
Teacher Simulator Vabaajamängud hqv
Galaxy Invaders: Alien Shooter Arked kfx
Det är ok. Väldigt enkelt och bedövande. Men inget ljud och inget spektakulärt som motiverar kostnaden för $4 för den annonsfria versionen
Det är roligt men dessa har inget ljud så jag ger dessa fyra stjärnor
Det är väldigt trevligt, det är ett intressant spel men spelet hänger efter en stund och det finns inget ljud så det kommer att bli tråkigt så kolla in det
Det är när jag slutför och min sallery kommer så ger de annons för mer lön men att lägga ner den där annonsen kommer det är mitt problem
Riktigt underhållande! Men jag skulle rekommendera att bara när du inte har något internet är det bara svårt för mig att fortsätta spela men det mesta är att lägga till istället för att spela. Många skulle säga det, jag skulle också vilja hjälpa dem också.
Lärarsimulatorn är det sämsta spelet någonsin eftersom det sparkade ut mig av vetskapen och det är för många annonser att det blir så tråkigt så ladda inte ner det
för många annonser 🙄
Annonserna är vilda, jag är normalt inte en som bedömer bara efter annonser, jag kan verkligen acceptera det. Men det här har som en annons var 15-20:e sekund. Sätt att förstöra ditt spel. Det är inte heller så uppslukande som jag trodde att det skulle vara. Det är som ett klassiskt nivåbaserat spel och ganska repetitivt. Jag kanske hade kunnat njuta mer av den om den inte hade pausats var 15:e sekund.
Så dåligt! buggar för mycket och för mycket reklam
Det här jävla spelet hade så många annonser varför har det så många annonser att du måste betala pengar för att köpa deras premium för att inte titta på annonsen. Det här spelet är bra men om du tror att du bara ska stänga av ditt internet så gör det inte det här spelet fortsätt det står vänligen slå på din internetanslutning detta är ett dumt spel
Teacher Simulator معمولی shob
Så roligt
Jag skulle sätta 5 stjärnor men det startade smågrisar slumpmässigt och jag är inte riktigt nöjd med det
Den här appen tvingade mig att betygsätta jag laddade ner appen efter bara 2 minuter, den begär att betygsätta jag kan inte avsluta 👎🏻
Det är ett bra spel men det visar annonser var 5:e sekund som du spelar det. Det blir så småningom riktigt irriterande och även om du väljer att göra fel så att du inte behöver klicka på en annons så får du dem ändå. 🤦♀️
Det är väldigt roligt till en början och det är ett bra spel och jag lärde mig några bra saker från det här spelet
Du kan ge barnen F eller A+ på deras test men vad jag verkligen älskar de lätta men folk hatar annonserna men annonserna dyker alltid upp som du alltid vet så håller du med mig eller håller du inte med mig
Det finns 2 alternativ till 3x löner eller bara samla men sakerna är oavsett vilket val jag väljer det spelar alltid annonserna automatiskt, vilket är så irriterande att spelet var bra men annonserna är så irriterande. Om du vill att vi ska titta på annonserna, skapa då inte en insamlingsknapp.
För barn som är yngre än 10 år som ibland kämpar med det här spelet
Det är roligt och väldigt coolt och bra grafik och spel
jag älskar det här spelet, jag önskar bara att när du betygsätter tidningarna går de och sitter i stolarna vid skrivborden
Väldigt dåligt. Den har så många fördröjningar och stängs automatiskt. Åtgärda det här problemet
Ett väldigt roligt enkelt spel.
Teacher Simulator Gündəlik icx